Річний звіт про діяльність закладу

Річний звіт директора БДЮТ Буряк  Юлії Іванівни

перед педагогічним колективом  

04.09.2023 р.

 Діяльність колективу в 2022-2023 н.р. та професійна компетентність педагогів- основа розвитку  позашкільного освітнього закладу в новому 2023/24 навчальному році

 

Шановні , колеги !

        Сьогодні ми зібралися, щоб підвести підсумки роботи колективу БДЮТ протягом 2022/2023 навчального року і накреслити завдання  професійної компетентності педагогів як основи розвитку  позашкільного освітнього закладу в новому 2023/24 навчальному році

 Позашкільна освіта є невід’ємним складником системи освіти, яка створює додаткові можливості для духовного, інтелектуального, і фізичного розвитку дітей та підлітків. Комунальний заклад « Шаргородський Будинок дитячої та юнацької творчості Шаргродської міської ради» (далі БДЮТ) здійснює свою діяльність згідно з Конституцією України та на підставі законів України «Про освіту»,  «Про позашкільну освіту», рішень органів місцевого самоврядування.

В умовах збройної агресії російської федерації наш  заклад не припиняв працювати, організовуючи освітній процес, виховання, розвиток творчих здібностей дітей та учнівської молоді, забезпечуючи їх змістовне дозвілля та психологічну підтримку.

БДЮТ – комплексний позашкільний заклад, у якому протягом 2022/2023 навчального року функціонувало 3 відділи, які охоплювали 8 напрямів позашкільної освіти:

-                 художньо-естетичний відділ (напрям: художньої творчості, гуртки: вокальний, фольклорний, акторської майстерностіі, ляльковий, Сценічна мова, сучасний танець, естрадний танець, народної творчості гуртки:  образотворче мистецтво,  іграшка,  сувенір, народна творчість, графіка, основи крою та шиття, пошиття іграшок – сувенірів, основи художнього мистецтва);

-                 туристсько-краєзнавчий відділ (напрям: туристсько-краєзнавчий,  еколого-натуралістичний, гуртки: піший туризм, туристичнй, юні натуралісти, Юні агрохіміки );

-                 науково-технічний відділ  гуртки: відеотехнічний, фототехнічний, початкове технічне моделювання, користувач ПК, інформаційні технології  ).

-                  гуманітарний гуртки:, соціально-реабілітаційний, «Лідер – запорука успіху» «школа раннього розвитку для дошкільнят «Пізнайко», Англійська для малят, Медіа культура, Юні диктори, Акомпоніатор, Культорганізатор.

 Разом з тим потребує розширення, мережа гуртків військово-патріотичного, туристсько-краєзнавчого напрямів.

пріоритетні завдання БДЮТ

-                 реалізація державної політики у сфері позашкільної освіти;

-                 забезпечення змістовного дозвілля дітей;

-                 формування вихованої, творчої, фізично та морально здорової, з глибоко розвиненою національною свідомістю особистості;

-                 глибоке вивчення культурно-історичної спадщини українського народу;

-                 забезпечення випереджаючого характеру освітього процесу у гуртках, вільний розвиток особистості та формування соціально-суспільного досвіду;

-                 використання нових сучасних педагогічних методів та інноваційних проектів у вихованні та навчанні;

-                 створення умов для підтримки та розвитку творчої особистості;

-                 створення умов для підтримки та розвитку дітей, які знаходяться в складних життєвих умовах; для дітей, які постраждали в наслідок російсько – української війни

-                  

Головне завдання – розвиток особистості, надання кожній дитині можливості для життєвого вибору, навчити дитину рухатись у просторі ідей, образів, допомогти виробити цілісний погляд на світ, сформувати повноцінного громадянина держави, створити педагогічні умови для профільного навчання та підвищення професійної компетентності педагога..

 

У закладі обладнано 14 навчальних кабінетів, 1 танцювальний зал з необхідним хореографічним обладнанням;  1 актова зала на100 глядацьких місць; 1 методичний кабінет на 2 робочих місця, 1.технічна майстерня, 1 костюмерна 1  кімната натуралістів, 1 студія звукозапису, 1швейна майстеря,1 кімната для малят, 1 комп’ютерний клас, 2 для занять декоративно- ужитковим мистецтвом, 1 кімната для акторської майстерності, 1 для  фото-відео занять Все це дає змогу забезпечувати функціонування БДЮТ  як профільного позашкільного навчального закладу. Усі навчальні кабінети закладу частково укомплектовані необхідним обладнанням, інструментами, матеріалами, реквізитом та меблями для проведення гурткових занять відповідно до навчальних програм та профілю гуртків.

Однак, нагальною залишається проблема укомплектування матеріалами кабінети для  якісного навчання в них.

Враховуючи те, що БДЮТ  організовує роботу своїх гуртків, груп та інших творчих об’єднань у приміщеннях ліцеїв, 2022/2023 навчальному році на підставі до укладених договорів  на базі 3 закладів освіти Шаргородської громади організована робота 6 груп-   гуртків,  що становить  80 вихованців (13 % від загальної кількості вихованців закладу).

Керуючись у своїй роботі Законами України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», Положенням про позашкільний навчальний заклад, власним Статутом, з метою задоволення потреб дітей у здобутті позашкільної освіти, БДЮТ сформував мережу гуртків, робота яких здійснюється  за бюджетне фінансування. (Таблиця 1).

Таблиця 1

Навчальний рік

Кількість груп (бюджет/

позабюджет)

Кількість дітей

(бюджет/

позабюджет)

Всього

дітей

 

 

Пільговий контингент

2023/2024

47

   623

623

 

2022/2023

47

                621

621

 

2021/2022

47

623

623

 

2020/2021

63

                  829

837

 

2019/2020

63

829

829

 

 

У 2022/2023 навчальному році збереглась мережа гуртків БДЮТ. В 47 бюджетних гуртках навчалось та виховувалось 623 вихованці.

БДЮТ  здійснював освітній процес у гуртках за: 47 державними  програмами.

Методична робота БДЮТ  спрямована на становлення та розвиток творчої майстерності педагога з метою забезпечення ефективності освітнього процесу для становлення особистості як творця й проектувальника власного життя, гармонізації й гуманізації взаємин між вихованцями і педагогами на основі ідеї самоцінності дитинства, діалогу, усвідомлення вибору особистістю життєвого шляху. Враховуючи проблему, над якою працює заклад: « Інноваційні підходи до організаії навчально- виховного процесу в Шаргородскому будинку дитячої та юнацької творчості » одним з найбільш пріоритетних завдань роботи закладу є професійна спрямованість. Майстерність педагогічних працівників допомагає професійно визначитися їхнім вихованцям та у подальшому вибирати спеціальності, споріднені з напрямком роботи гуртка. На жаль в цьому році не було випускників, але попередні роки було багато дітей, які обрали собі професію споріднену з напрямком гуртка

 

У 2022/2023 навчальному році у закладі було реалізовано ІІІ етап методичної проблеми ( формуючий).

Протягом року трохи не допрацювали в плані методичної ради, яку очолює методист Левадна Л.В. Не достатньо  проводилась робота по вивченню та узагальненню кращого досвіду педагогів закладу, підготовка педагогів до участі у конкурсах професійної майстерності різних рівнів, видавнича діяльність.

 У 2022/2023 навчальному році у закладі працювало 3 методичних об’єднання:

-                 Методичне об’єднання № 1 (голова МО – Гончар О.О., завідувач відділом). До МО входять гуртки художньо-естетичного напрямку.

-                 Методичне об’єднання № 2 (голова МО – Чорна Н.Д. керівник гуртків). До МО входять гуртки декоративно – ужиткового мистецтва

-                 Методичне обєднання №3 (голова МО – керівник гуртків) До МО входять гуртки науково -  технічної творчості..

Нашими працівниками запроваджувались нові форми роботи, технології.

Так, Огороднік Л.І. спільно з Дубенко Є.В та поетесою Федорчук Іриною ,.зробили незвичний для нас «Проєкт» Друк книжки  «Відкривай для себе світ», цікавим «Проєктом» у цих керівників і був «Сувенір для Європейців» дуже приємно що на полицях трьох міст Франції продавались наші вироби із символами України. Не можна не відмітити цих педагогів спільно з Тютюнником П.В. які оформили площадку біля міської ялинки; Тесля Вікторія Василівна, використала нову техніку по виготовленню театральних масок, копілок тощо.

 

З метою підвищення педагогічної майстерності та вдосконалення педагогічного досвіду протягом року були проведені методичні консультації для керівників гуртків за такими темами:

-                 вимоги, які ставляться до ведення журналу планування та обліку гурткової роботи;

-                 календарно-тематичне планування навчально-виховного процесу в гуртках різних напрямів;

-                 організація роботи з безпеки життєдіяльності вихованців та педагогів;

-                 особливості підготовки та проведення відкритого заняття;

-                 особливості участі в онлайн  конкурсах для гуртків;

-                 нові форми роботи гуртків декоративно-прикладного та художнього напрямків;

-                 вивчення педагогічного досвіду роботи «Зразкового колективу театру мініатюр «Гармонія» з метою підтвердження звання «Зразковий колектив»;

-                 використання різноманітних форм літнього оздоровлення вихованців тощо.

Робота методичних об'єднань спрямовувалась на вирішення питань по участі в масових заходах».

Однією із важливих форм роботи з підвищення професійної майстерності педагогів залишається їх участь у майстер-класах. Найчастіше проводить майстер – класи Чорна Н.Д – керівник – гуртків методист,.і не тільки в колективі, але і для громадськості міста.

-                 У закладі проводиться  робота щодо залучення педагогічних працівників до інноваційної діяльності. З метою підвищення професійного рівня педагоги БДЮТ беруть участь в онлайн конференціях  як обласних так і всеукраїнських

-                 Буряк Ю.І. Методологічний семінар Міжнародної асоціації П.О. 1. « Військово – патріотичний напрям позашкільної освіти: теорія і практика» 2. Гуманітарний напрям позашкільної освіти: теорія і практика» 

        Левадна Л.В. . Методологічний семінар Міжнародної асоціації П.О. 1. « Військово – патріотичний напрям позашкільної освіти: теорія і практика»

-      Для більш ефективної роботи колективу у новому 2023/2024 навчальному році необхідно активізувати участь усіх педагогів закладу у методичних заходах різних рівнів. А також звернути особливу увагу на:

-                 забезпечення більш ефективної роботи, методичних об’єднань, творчих груп;

-                 удосконалення психолого-педагогічної освіти педагогів;

-                 підвищення рівня володіння педагогами сучасними ІКТ (Інформаційно компютерними технологіями).

 

У закладі створена та успішно діє система роботи з обдарованими дітьми, створені умови для самовизначення і духовного зростання дітей та молоді, їх підготовки до активної професійної та громадської діяльності, досягнення успіху в житті.

 

З метою забезпечення необхідних умов для розвитку дітей та учнівської молоді в системі допрофесійної підготовки, виявлення обдарованої молоді та залучення її до занять у гуртках БДЮТу, з метою виховання національної свідомості систематично проводяться  І етапи міських, обласних та Всеукраїнських конкурсів, змагань, виставок, фестивалів серед школярів Шаргородської громади.

 

Особливо слід відзначити проведення на базі БДЮТу   Виставок – змагань з технічної творчості та декоративно – ужиткового мистецтва в яких взяли  участь близько 200 учасників.

Проведення оглядів – фестивалів художньої творчості : Зіркова мрія, огляд художньої творчості учнівських та вчительських колективів «Проліски надії»,

Організація та проведення дитячої національно – патріотичної гри «Сокіл (.Джура)»;  змагань з туристських видів спорту. ТПТ .Скелолазіння.

Традиційно з 1 по 15 вересня у закладі проводяться Дні відкритих дверей, у програму яких входять заходи по залученню школярів до гурткової роботи: екскурсії учнів місцевих ліцеїв Шаргородської громади, робота з батьками, реклама через соцмережі.

Залучення вихованців до змістовного літнього відпочинку та оздоровлення є важливою складовою збереження і відновлення здоров’я учнівської молоді. Всього у 2023 році  було відпочиваючих 142 вихованці

Особлива увага приділялась організації змістовного дозвілля вихованців. Забезпечувалося виконання заходів щодо формування у дітей і підлітків навичок здорового способу життя.

 

Запропонована така форма оздоровлення учнів мала багато позитивних відгуків з боку батьків і дітей, тому вона буде продовжена надалі.

В звязку з воєнним станом в країні були обмеження з проведенням масових свят та різних заходів однак у 2022/2023 навчальному році були проведені свята та заходи:  до Дня Святого Миколая,  Різдва,   Міжнародного Дня захисту дітей, День лялькаря, День туризму, До Дня миру, до Дня народження Т.Шевченка тощо

Всього у 2022/2023 навчальному році було організовано та проведено понад _17____ масових заходів, до яких було залучено близько 1044 дитини.

Основним показником освітнього процесу є результативна участь вихованців та творчих колективів у обласних, всеукраїнських та міжнародних конкурсах.

Слід зазначити, що роботи вихованців БДЮТу відзначались різноманіттям жанрів, високим рівнем майстерності і це дало змогу досягти високих результатів

Протягом 2022 – 2023н.р. педагогічний та учнівський колективи взяли  участь у масових заходах:

 

1.       Міжнародних: практична конференція «ЮНЕСКО» у дзеркалі досліджень молоді:  сфера культури»

2.       Всеукраїнських:  конкурс образотворчого та декоративно-ужиткового мистецтва «Битва жанрів»,  мистецький конкурс «Золоті зірки Різдва», фестиваль – конкурс мистецтва «Планета мрій», фестиваль – конкурс «Весняний розмай талантів», конкурс майстерності та художників «Мальовнича Україна», конкурс образотворчого та декоративно – ужиткового мистецтва  «Світла Пасха – світлий рік», конкурс мистецтв «Україна – це ти», «Діти країни – майбутнє України», фестиваль творчості до Дня захисту дітей

3.       Обласних:

-          Виставка технічної творчості «Наш пошук і  творчість тобі, Україно»;

-          Виставка робіт початкового технічного моделювання;

-          Виставка фоторобіт «Моя Україна»;

-          Виставка «Знай і  люби свій рідний край»;

-          Конкурс творчості «Творча майстерня»;

-          Виставка робіт «Український сувенір»;

-          Виставка робіт «Новорічна композиція»;

-          Фестивалі мистецтв «Сурми звитяги»;

-           «Театральний калейдоскоп»,

-          «Зіркова мрія»,,

-          Конкурс інформаційних технологій,

-          Конкурс пошуково- дослідницьких робіт «Галерея кімнатних рослин»,

-          Фестиваль учнівської та вчительської творчості «Проліски надії».

та здобули:

У 9 Міжнародному та Всеукраїнських конкурсах, фестивалях, змаганнях – 19 призових місць в особистій першості.

В 13 обласних етапах Всеукраїнських конкурсів, фестивалів, виставок :

здобули – 33 призових місця в особистій першості та 4 призових місця колективи закладу (вокальний ансамбль «Намисто» - Гончар Оксана Олександрівна,  зразковий колектив театру мініатюр «Гармонія»- Шмігельська Ніна Броніславівна, вихованці гуртків народної творчості.

     Активістами конкурсів різних рівнів є : Шведюк Аріна, Титаренко Єлизавета, Сищенко Софія, Чорна Софія, Крук Софія, Крупляк Дар’я, Боднарук Кіріл, Халмурадов Дамір, Бацалай Вероніка, Андрієць Влада, Білозор Дар’я.  Найбільше призових місць здобули вихованці  керівників гуртків: Огороднік Любові Іллівни, Андрійчука Павла Петровича, Чорної Наталії Дмитрівни, Гончар Оксани Олександрівни.

 Гуртківці закладу також є активними учасниками всіх масових заходів міста та громади. Особлива увага приділяється участі у благодійному марафоні «Обєднуємося заради Перемоги».  

 

 Гурток  «Лідер» (керівником якого в попередні роки була – Буряк.Ю.І),  є важливою підтримкою системи дитячого самоврядування в громаді.

Гуртка такого не було, але робота з лідерами проводилась, без підготовки дітям важко виконувати доручення Лідера учнівського колективу в навчальному закладі. Тому і надалі ми будемо працювати, тим більше що у нас є досвід роботи.

                            

Але поряд з досягненнями існує багато проблем. У деяких керівників гуртків відсутнє бажання підвищувати свій професійний рівень, внаслідок чого дуже пасивною є їх участь у конкурсах та виставках різних рівнів.

Відсутність достатньої матеріально-технічної бази гальмує процес відкриття нових гуртків технічного профілю, у яких є нагальна потреба.   назріла необхідність створення авторських програм, підготовка до друку методичних матеріалів «На допомогу керівникам гуртків».

З метою створення позитивного іміджу закладу необхідно:

-                  

-                 поновити банк даних вихованців, які продовжили заняття у ВНЗ за профілем позашкільного закладу;

-                 сприяти залученню керівників гуртків до інноваційної діяльності;

-                  сприяти залученню керівників гуртків до видавничої діяльності.

Тільки один колектив БДЮТу має почесне звання «Зразковий», але ми можемо мати таких колективів більше принаймні ще 2. Може ставити собі за мету створити колектив Гончар О.О., Огороднік Л.І. та і інші

На виконання закону України «Про позашкільну освіту» та наказу МОН України від 21.07.2001 № 510 «Про затвердження порядку видачі випускникам позашкільних навчальних закладів свідоцтв про позашкільну освіту» у 2023 році  не  видавались свідоцтва про закінчення позашкільного освітнього закладу  випускникам БДЮТу: вихованцям гуртків

 

На жаль в минулому н.р.  заклад не взяв участь в Обласному конкурсі майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості» у номінації «Керівник гуртка»

Протягом навчального року реалізовувалась Програма діяльності   БДЮТ  з педагогами-організаторами  навчальних закладів Шаргородської громади. Було проведено 4 засідання

 

 

Педагогічний колектив БДЮТ станом на 01.01.2023 року складав 19 педпрацівників  (17 основних та 2 сумісники), з яких: мають вищу освіту – 15, середню спеціальну – 3, загальну – 1, обслуговуючого персоналу на постійній основі –4.

Якісний та кількісний аналіз складу педагогічних працівників закладу у 2022/2023 навчальному році виглядає таким чином:

 

Стаж роботи більше трьох років у 95 % педпрацівників. «Відмінник освіти України», нагороджений нагрудним знаком «Софії Руссової»– 1 (Буряк Ю І.), «Керівник гуртка — методист» — 1 (Чорна НД..),.Керівник гуртка з вищою категорією - 1

Велику стимулюючу роль у професійному зростанні педагогічних кадрів відіграє атестація, яка сприяє моральному і матеріальному заохоченню педагогічних працівників, узагальненню та впровадженню досвіду кращих педагогів у практику навчання та виховання дітей.

 

Проведення атестації

Навчальний рік

2020/2021

2021/2022

2022/2023

2023/2024

Кількість працівників

0

4

2

3    

Педагогічними працівниками закладу протягом року, на жаль, не проводились відкриті заняття та позакласні заходи, цей недолік в роботі я скидаю собі в копілку.

 

У цьому навчальному році атестувалось _2__ педпрацівників, з них 1 на встановлення 11 тарифного розряду ЄТС, _1__ на підтвердження  раніше встановленого 12 тарифного розряду ЄТС. ( Андрійчук П.П., Блах Т.П.)

 

 

 

.

 

 

Підведення підсумків професійної діяльності керівників гуртків, що атестуються здійснено на педагогічній раді  __3____              від 15.04.2023, протокол № 4.Наказ по підсумках атестації._________

У наступному навчальному році слід зосередити увагу на таких невикористанних резервах професійної діяльності, як здійснення освітнього процесу та фаховій підготовленості.

Обов’язковою умовою при атестації є проходження курсів підвищення фахової майстерності. У закладі складено перспективний та щорічний план підвищення кваліфікації педагогів.

 

Проходження курсів підвищення фахової майстерності педагогами БДЮТ:

Навчальний рік

2020/2021

2021/2022

2022/2023

2023/2024

Кількість працівників

7

4

3

5

 

У 2022/2023 навчальному році курси підвищення кваліфікації пройшли наступні педагоги: Томчук ЛВ., Пасько Ю.В., Биковська Л.І.

 2022/2023 навчальному році був модернізований сайт БДЮТ . Карта сайту має меню: « Головна», « Про заклад», Дистанційна робота БДЮТІВців   «Педагогічний колектив», «Корисні посилання», «Прозорість та інформаційна відкритість» «Масові заходи БДЮТу», «Лідери Шаргородщини», «Джурівці Шаргородщини» . Слід зазначити, що  з метою створення єдиного інформаційного простору, реклами закладу, залучення вихованців та громадськості до співпраці створено сторінки БДЮТ в соціальних мережах та «Facebook», а також завантажується відеоконтент в сервісі «YouTube»,зокрема, керівником гуртків Свиридою Я.В.

2022р..

Адміністрація та педагогічний колектив розуміють значення ІКТ в системі сучасної освіти, тож реалізації цього питання приділяється значна увага. Застосування комп'ютерів в освіті привело до появи нового покоління інформаційних освітніх технологій, що дали змогу підвищити якість навчання, створити нові засоби впливу, ефективніше взаємодіяти педагогам з вихованцями. 

Так, протягом трьох років частина педагогів пробувала працювати дистанційно, розроблялись заняття, проводили онлайн – заняття. Хоч вся ця робота була далеко не досконалою.

 

У 2023/2024 н.р. слід звернути увагу на такі аспекти інноваційної діяльності, як визначення цілей дослідницької роботи, творче використання і моделювання нового педагогічного досвіду, володіння методами педагогічних досліджень та розробка авторської ідеї навчання та виховання.

 

Соціальна підтримка дітей пільгових категорії, які навчаються в БДЮТі, проводиться згідно з чинним законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки вихованців пільгових категорій.

Таблиця 5

Діти -сироти

Кількість дітей з багатодітних сімей (3 і більше дітей)

 

Кількість дітей, батьки яких служили та служать в ЗСУ

Кількість дітей з інвалідністю

0

44

 

6-

6

 

Фінансування діяльності закладу забезпечується за кошти міського бюджету,  та за власні зароблені.

У закладі розроблена «Освітня програма закладу позашкільної освіти», затверджена наказом від 08.09.2021р. №77, Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти у Шаргородському БДЮТі,   які забезпечують реалізацію державної політики щодо збереження і розвитку позашкільної профільної освіти.

У 2022/2023 навчальному році була поповнена матеріально-технічна база БДЮТ.

1.       Мікшерний пульт;- 15000

2.       2 Ноутбуки;- 40000

3.       2 Мікрофони;_ 10000

4.       Ремонт машини -30000

 

За власно зароблені кошти придбано:

1.       Перфоратор; - 5000  2. Шуруповерт., - 1500, Праска – 800грн., Костюми -400 грн., ремонт пральної машини – 800 грн..,мед.ноші -550 грн

               

А також закупляли: миючі засоби та канцелярські товари, заправка картриджів ,фарба для прінтера,- 235 грн. лампи-250 грн., дверні замки -387 грн, фарби, лаки для покраски виробів 1200, буд. матеріали для ремонту площадки -2060 грн., Плита ДВП -270 грн. 

          Всього витрачено коштів –75482 грн. 00 коп.

бюджетних            - 95 000 грн.

 

Власних           - 9000 +  8467 = 17 467 грн.      

».

За результатами роботи у 2022/2023 навчальному році педагогічний колектив закладу було нагороджено:2  Подяки Шаргородської міської ради за популяризацію народної звичаєвої культури та активну участь у ярмарці українських національних страв в рамках проведення фестивалю народної творчості

Зокрема, Грамотами та грошовими преміями Шаргородської міської ради, керівників гуртків:

1 ДУБЕНКО Євгенію Віталіївну - керівника гуртка за

підготовку переможця Всеукраїнського дитячо-юнацького фестивалю «Сурми звитяги», Всеукраїнського двотурового конкурсу образотворчого, декоративного та сучасного мистецтва «Битва жанрів АРТ»;

2.            ЧОРНУ Наталію Дмитрівну - керівника гуртка за підготовку  Переможця Всеукраїнського конкурсу мистецтв «Поділись добром», обласного конкурсу «Творча майстерня», обласного конкурсу декоративно-ужиткового мистецтва «Люби і знай свій рідний край»;

4.            ГОНЧАР Оксану Олександрівну - керівника гуртка

за підготовку переможця Всеукраїнського дитячо-юнацького фестивалю    «Сурми звитяги», Всеукраїнського багатожанрового фестивалю – конкурсу «Дніпровська феєрія талантів»;

5.            ШМИГЕЛЬСЬКУ Ніну Броніславівну - керівника гуртка за підготовку переможця Всеукраїнського дитячо-юнацького фестивалю «Сурми звитяги», Всеукраїнського багатожанрового фестивалю – конкурсу «Дніпровська феєрія талантів», обласного конкурсу театральних колективів «Театральний калейдоскоп».

 

 

6.ОГОРОДНІК Любов Іллівну - керівника гуртка за підготовку переможця Всеукраїнського мистецького конкурсу «Золоті зірки Різдва»;

7. СВИРИДУ Яну Володимирівну - керівника гуртка за підготовку Переможця Всеукраїнського конкурсу документального кіно «Українська революція: ретроспективний погляд через 100 років»; Всеукраїнського конкурсу «Я – журналіст 2023» Переможця Всеукраїнського мистецького конкурсу «Чорнобаївські витівки», IX обласного конкурсу медіа «Україна починається з тебе. Незалежність – це ми»;

 

8. Теслю Вікторію Василівну - керівника гуртка за підготовку переможця Всеукраїнського мистецького конкурсу «Діти країни – майбутнє України»,

9. Андрійчука Павла Петровича - керівника гуртка за підготовку переможця обласного конкурсу юних фотоаматорів «Моя Україна»,

10. Блах Тетяну Петрівну           - керівника гуртка за підготовку переможця обласної виставки- конкурсу  «Наш пошук і  творчість тобі, Україно!»

11. Семка Тараса Михайловича – керівника гуртка за підготовку переможця обласного конкурсу з інформаційних технологій ( номінація «Web - дизайн»),

12. Бартуш Ліану Валеріївну – керівника гуртка за підготовку переможця обласної виставки – конкурсу «Знай і  люби свій край!».

 

13. ЛЕВАДНУ Ларису Василівну              - керівника гуртка за підготовку переможця Всеукраїнського мистецького  конкурсу «Золоті зірки Різдва».

 

 

 

Пріоритетні завдання на 2023 /2024 навчальний рік

У новому навчальному році колектив БДЮТ  буде працювати над темою: «Інноваційні підходи до організації навчально – виховного процесу в Шаргородському будинку дитячої та юнацької творчості» (ІІІ етап.Формуючий).

·         Вдосконалення системи роботи педагогів у контексті роботи над проблемою;

·         Створення умов для використання інноваційних освітніх тенденцій в освітній діяльності педагогічних працівників;

·         Формування досвіду творчої діяльності педагогів під час реалізації науково- методичної проблеми;

·         Розробка нових напрямків роботи конструктивного співробітництва вихованців та педагогів, створення науково – методичного супроводу з навчання та розвитку партнерської взаємодії молоді;

·         Упровадження педагогами сучасних освітніх інноваційних підходів до організації освітнього процесу та удосконалення власного педагогічного досвіду.

·         Робота над інтеграцією дитини у суспільство через визначення та розвиток комунікативних здібностей, уміння ефективної взаємодії в різних сферах життя.

·         Діагностичне дослідження особливостей формування та розвитку конструктивної поведінки у спілкування вихованців та педагогів. Моніторинг професійних чинників, що впливають на  діяльність педагогів.

 

Пріоритетними залишаються завдання:

1.              Збереження контингенту гуртківців, додержування нормативів наповнюваності гуртків згідно з Законом України «Про позашкільну освіту» та «Положенням про позашкільний навчальний заклад».

2.              Підвищення ефективності та результативності у роботі гуртків усіх напрямів.

3.              Створення умов для підтримки і розвитку обдарувань дітей та підлітків громади

4.               Забезпечення розвитку, стимулювання та реалізації духовного і творчого потенціалу вихованців БДЮТ .

5.              Створення умов для профільного навчання та виховання дітей, формування творчого колективу педагогів та вихованців.

6.              Здійснення диференціації форм та методів організації вільного часу дітей і підлітків з метою профілактики правопорушень та злочинності.

7.              Впровадження в практику роботи гуртків нових навчальних планів і програм, педагогічних проектів, інноваційних форм та методів, інтерактивних форм навчання, забезпечення орієнтованого підходу до підвищення професійної майстерності педагогів.

8.              Продовження роботи щодо оптимізації мережі гуртків за профілями, створення умов для здобуття позашкільної освіти.

9.              Формування особистості виховання на підставі розвитку творчих здібностей у галузі національних традицій та загальнолюдських цінностей.

10.          Активізація туристсько-краєзнавчого та науково-технічного напрямків роботи.

11.          Організація діяльності вихованців закладу та школярів громади в науково-дослідницькій роботі в рамках МАН.

12.          Поширення інформаційності комунікативності, створення банку методичних проблем з питань позашкільної освіти.

13.          Проведення постійної роботи по залученню позабюджетних коштів для розвитку матеріально-технічної бази закладу.

.

14.          Розвиток методичної служби закладу з використанням сучасних інформаційних та комунікативних технологій.

15.          Вивчення питання щодо можливості організації дистанційного навчання, в тому числі для дітей з особливими потребами.

16.          Проведення тренінгів для педагогічного колективу з метою всебічного розвитку комунікативних здібностей педагогів та знань з вікової психології дітей та підлітків.

17.          Проведення заходів щодо підвищення авторитету та престижу роботи педагогічних працівників.

18.          Продовження роботи щодо модернізації сайту закладу.

19.          Розробити заходи щодо відзначення 210-річниці з дня народження   Т.Г.Шевченка.

20.          Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності.

21.          Залучення педагогів до співучасті управління закладом та прийняття управлінських рішень.

22..  Покращення матеріально-технічного стану закладу.

23.     Проведення моніторингових досліджень у навчально-виховній діяльності.